Doel
Subdoelen
|
---|
Voortgang
Het nastreven van bovenstaande doelen is een continu proces. We hebben een aantal snelheidsremmende maatregelen doorgevoerd en in het kader van duurzame mobiliteit is een laadvisie ontwikkeld. We hebben 14 openbare laadgelegenheden gerealiseerd. |
---|
Activiteiten
Prod. | Activiteit | I | P | F | R |
---|---|---|---|---|---|
2E | Spooronderdoorgang Wolfheze | ||||
Toelichting: | |||||
Gezien de huidige kostenstijgingen in de markt (o.a. energie en (bouw)materialen) is het risico t.a.v. kostenoverschrijding toegenomen. | |||||
2E | Beheer op orde | ||||
2E | Samenwerking met Groene Metropoolregio | ||||
Toelichting: | |||||
Wegens onderbezetting bij de vakgroep Verkeer is ervoor gekozen in 2022 minder aandacht te besteden aan regionale samenwerking. |
Beleidsindicatoren en kengetallen
Output | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | Doel |
---|---|---|---|---|---|---|
Aantal KM aangepakte fietspaden/straten | 9,7 | 1,5+ | 0 | 3,5 | NB | |
Aantal VOP's (voetgangersoversteekplaatsen) / intelligente VOP's | 33/7 | 33/9 | 33/9 | 34/10 | NB | 30/12 |
Aantal toegankelijke buurtbushaltes (18 cm) | 26 | +22 | +4 | NB | 78 | |
Aantal bushaltes 352 (Hoogwaardig openbaar vervoer HOV kwaliteit) | huidig | huidig | huidig | huidig | huidig | |
Aantal bushaltes met fietsenstallingen (HOV) | 7 | 10 | 10 | 10 | NB | |
Aantal openbare fietslaadpalen | (0) | 0 | 0 | 0 | NB | |
Aantal openbare laadpalen | 38 | 38 | 40 | 44 | NB | |
Geregistreerde verkeersongevallen naar zwaarte | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | 2022 | Doel |
Uitsluitend materiële schade (%) | 84,5 | 72 | 75 | |||
Opname ziekenhuis (%) | 10,7 | 9 | 11 | |||
Lichtgewond(en) (%) | 4,2 | 11 | 13 | |||
Dodelijke afloop (%) | 0,6 | 0 | 1 |